Brev:
Vedr. suppe til babyer
30. november 2012
Alder:
8 mdr.
Vedr. suppe til babyer
Hej Helen,
Jeg er rigtig glad for din bog om "Børn og Mad" og vores lille dreng på 8½ måned er så småt begyndt at spise det mad vi spiser :-)
Vi ville gerne introducere suppe af forskellig slags, da det er let at lave og lækkert at spise om vinteren, men i langt de fleste opskrifter indgår bouillonterninger, som er meget saltholdige.
Jeg ved ikke om du er den rette at spørge om dette, men da du har lavet en bog om børnemad tænkte jeg, at du måske kender til et alternativ til bouillonterninger, som man kan bruge i en babyvenlig suppe?
Kærlig hilsen
Stine